Några bilder! =)

Hejsan, hade inte bloggat igår men tänker faktiskt göra de nu. Just nu de andra blåser på Lizzie eftersom hon hade duschat så nu är hon TORR.
I fredags hade jag åkt skoter tur de var ett tag sedan jag körde men var inte alls nervös bara gasade iväg. Men speciellt när vi åkte ner i diket sen upp i luften de var lite läskigt men annars var allt kul, skulle tänka mig och köpa skoter men de första alternativet är att sälja crossen sen skoter. Det är så kul man vill ha både leksakerna men KAN INTE! =( Tackar dagen till dig JOCKE! =)

Sen var det NYÅR tiden gick väldigt snabbt denna dagen vi firade NYÅR ute i havet alltså Strömsbruk vi fick först förrätt, varmrätt då var det kalkon det var så GOTT och sedan var det efterrätt glömt vad det kallas men vi gjorde de. Allting var så smaskigt efter det så spelade vi kortlek utom föräldrarna och Askur, Lizzie och Molly var där iaf Molly är en hund som Askurs syster passar. Det var roligt där sen öppnade vi några julklappar jag fick kaffe mugg som stod BILTOKIG!

Sedan gick vi ut och kollade på raketer och skålade med varandra, men tyvärr sköt vi raketer även hundar fanns närheten av oss men de hade bomull men de gick KANON FINT!

Nej nu ska jag visa ett par bilder till er bloggläsare...! ;)

 Skoter-turen jag som kör! =)

 Jag som skålar inför 2011!

 Raketerna man hann och fota lite.

 Då hämtar man fröken Lizzie efter raketerna smällde klart! =)

De var de bilderna som jag ville visa. Byeee

Kommentarer
Postat av: Cajza

Va fina bilder :) när skulle du få linser?

kram

2011-01-02 @ 22:35:49
URL: http://meeinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0