Hos Cajza! =)

Hejsan, det var ett tag sedan man skrev här inne. Var ju i skolan och elevhemmet så blev det mycket så hann inte att uppdatera bloggen, men nu skriver jag litet inlägg bara eftersom är hos Cajza i Örebro.
Ska stanna här till måndagen idag har vi bara slappat tagit lugnt ut till IKEA och ätit mat där sen har vi spelat The Sims 3 Kvällsnöjen på varsin dator för jag hade tagit med min hit. Tog bort precis mina linser för de gjorde mig trött och de började bli torra så tog ut dem kände mig piggare då...! :P

Snart närmar det till Sportlov vad ska ni göra då under lovet?
Själv ska jag vara med Elvira, Martin och Matilda under lovet vi ska kolla på bio och sedan BodaBorg det var ett tag sedan man besökte där men roligt och få prova på olika nya banor, eftersom de hade renoverat olika banor där inne.

Imorgon ska jag och Cajza åka iväg och kolla på hennes katt Simba på kattutställning här i Örebro. Mera inlägg vet jag ännu inte om det blir vi får se. Slänger in ett bild från idag.

 Har ingen bättre bild på mig!

 Lizzzzzzzieeeee! <3

 Saknar dig gumman min Lizzie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig gumman:)

Tomt här hemma utan dig. Ses nog till veckan.

Kram mamma

2011-01-30 @ 10:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0