Maxi

Hejsan.

Idag har vi varit i karlskoga och städat nästan hela dagen halva släkten förutom morfar och farmor. Slängt massor skräp...!
Sen drog vi iväg till Maxi i Kristinehamn som rasade ner för ett par år sedan p.g.a snöstorm de var för mycket snö på taket hos Maxi så den orkade inte så det rasade så de förstördes. Men de har öppnat igen självklart att de har fixat jätte annorlunda där inne man kände inte igen den riktiga Maxi.

Nu har jag P Å S K L O V så min vecka ser väldigt lugnt ut jag ska bara ta det lugnt. Förutom nästa torsdag så är jag hos Johansson och va social där kanske det blir långa promenader med hundarna. Och fredagen består av hundar och bort bjuden också till Svensson på god mat men jag och Ida vi båda kommer inte stanna länge där som vi brukade förut. För då gäller det pojkarna som vi ska vakta under tiden min underbaraste kusin ska iväg till Spanien och njuta av fina vädret.

Jag vet ännu inte om jag kommer skriva mera inlägg under veckan för jag kommer nog glömma bort det totalt. Och kanske jag inte har tid också för kom på jag har ju Atica att gå med också på promenader under veckan får höra med farmor. Men annars är det bara N J U T A av P Å S K L O V E T! =)

Inte många veckor kvar tills jag slutar skolan och min födelsedag också det är ju redan imorgon som jag kommer fylla 15 Å R ! :D

Saknar min K A J S A redan hoppas hon njuter verkligen av hennes fina väder i S P A N I E N! Du är verkligen B Ä S T vet du de! :D

Ha det bäst // Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0