Fullt upp!

Hejsan som ni ser rubriken visar Fullt upp!

Japp jag har mycket att göra det har jag aldrig haft sådan lov i mitt liv! :O
Men härlig lov är det faktiskt kattvakt och hundvakt pågår på min lov! =)

Hur ser ert lov ut? =)

Idag har jag varit hos katterna som vanligt sedan ner till restaurangen och ätit mat med faster Lena och Göran. Jag längtar till fredag då är hundarna hos mig och Ida, ska väl leka med Sixten han är för snäll! =) Biffen för gosig ch lugn voffe! :D

Ja vad ska jag säga. På torsdag gäller det Johansson och ha det roligt där med voffarna Wilma och Fanzy ser fram emot att träffa Fanzy och se hur hon är! =)

Saknar dig Lizzie! <3 Du är lika snäll som Sixten är men busig är du! =)

Lizzie du är bäst! <3

Biffen du är go! Skönt du är bättre nu! <3

Sixten du är för snäll! =)

Vi för nöja med det lilla inlägget, de blir nog mera kanske kanske bara! :D

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0