Packat!

Hejsan!

Helgen har varit lugnt men idag har jag hunnit och packa klart väskan till Hudiksvall! =)
Igår har jag, mamma och Ida åkt till Bergvik i Karlstad och shoppat köpte även 2 skor och mössa till mig som är bra till vintern! ;) Sen köpte vi blå snöre till skorna men är osäker vilken ska jag ha svarta eller blåa snören till skorna, lägger ut bilden så kanske ni kan tipsa!? =)

Tiden rinner så fort så snart är det HÖSTLOV! =) Hudiksvall pågång hos mig under höstlovet! ;)

Vad ska ni göra i HÖSTLOVET? =)

Här hemma och i Örebro har snön kommit fram men snöade lite, hemma hos oss har någon byggt snögubbe ska visa också! Min syster Ida ska flytta till Norge hur ska jag kunna klara mig utan henne på helger och lov för hon brukar komma hem och hitta på något roligt tillsammans. Då får jag hitta på något kul istället de enda är att gå ut med Atica medans Ida inte är hemma hos oss! ;)

Jag kanske kommer uppdatera då och då i Hudiksvall om jag kan eller får av systern Annis! =)
På torsdag är det Halloween för oss på elevhemmet så kommer nog inte uppdatera då bloggen, men kanske får be Elvira om hon kan ta med kameran så kanske får visa er ett par bilder från Halloween...!?

Jag och Elvira vi har funderat på att göra något en gång i veckan i Örebro, och personalen tipsade oss kanske träna på gymmet. Så nu har vi bestämt vi ska träna på gymmet men vi ska kolla vart i Örebro! :D

Snögubben!
Vilken ska jag ha blå eller svarta?

Byee!


Kommentarer
Postat av: annis

va har du snöat så där mycket????!=)

wooow, jadu vilken svår fråga ang snörena, de svarta tror ja att ja tycker=)

2010-10-24 @ 13:57:24
Postat av: Lisa

Annis, det har snöat väldigt lite inte så mycket..men på bilden ser man ju att det har snöat mycket! ;)

De är så svårt och välja vilken av dem! Gillar både och! =)

2010-10-24 @ 15:49:15
URL: http://olssorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0