Mat!

Halloj!

Denna veckan var det som vanligt i skolan fast i fredags var det bio filmen hette Sebbe de var lite sorgligt med. Sen stack vi till skolan och då var det redovisning på NO skönt att det är över just nu. Var nervös i början av redovisningen men skönt att man är klar med detta området.

Jag och Ida vi gjorde god mat i fredags till familjen urgott var maten det blev 10 av 10 iaf! :D
Igår besökte jag och Ida min kusin Camilla hennes lilla valp Sixten han är lika söt som Lizzie!
Vi var ute med hundarna de fick första gången att leka med varandra Camilla blev förvånad det var första gången de lekte med varandra! =)

Den 30:onde oktober är jag på tåget uppåt till Glada Hudik! =) Ska vara där hela höstlovet och besöka Annis, Askur och Lizzie. Vi pratade om att åka till Sundsvall för bada i badhus som är nytt där tror jag...! ;)

Imöra är det Örebro pågång och skolan tråååk! Bjuder ett par bilder på hundarna! =)

Sixten är duktig på att vara med på bild! =)

Biffen är också duktig på att vara med på bild! =)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0