Prao!

Hejsan!

Idag var det roligt i praon jag ska berätta hur det var.

När jag kom dit satt vi alla personal i matsalen och pratade om vilka hundar vi ska gå med. Jag fick Baloo och Nova de är så söta. Sen gick vi en lång promenad med alla hundar, sen tillbaks stället där är praon. Och så hämtade jag en gammal hund som heter Wilma gick kort promenad med henne med min handledare.
Sen var det fika och vi snackade bara skit, sen var det dags och busa med hundarna där ute utanför huset.
Och sen var det lunch, efter lunchen tog vi det lugnt. Kelade bland hundarna, speciellt Baloo...!
Och sen var det sista promenaden med alla hundarna, och leka lite stund med Nova. Sen var det slut för dagen egentligen slutar jag 4 idag men slutade kl 3 istället för min handledare. 
Men jag är väldigt nöjd att jag valde den hunddagiset. Och de säger att jag var så duktigt! =) 

Och nu sitter jag här med tröttna ben! :D 
Herregud bara 2 dagar till vad tiden går så fort...! =( 

Ha en fin kväll! / Olssorna 

Kommentarer
Postat av: claudia

ahh, hoppas jag ska få sommarjobb på hunddagis! Det låter härligt där <3:D

2010-05-11 @ 21:37:37
URL: http://pwiiic.blogg.se/
Postat av: elviraOlsson

Tack! Jag har inte bestämt mig än vad jag ska bli... men det får vi se framöver, Lisa Pisa! :D

2010-05-15 @ 13:57:29
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0