Åskat!

Hejsan!

Är hemma nu igen efter Örebro dagarna.

Alla dagarna var det som vanligt men vi hade besök av en blind på teckenspråks lektionen i 2 timmar.
I onsdags gick jag, Elvira, Matilda och personal till Vårruset och kollade på lite. Så jag mötte min lärare och jag visste inte ens om att hon skulle vara med. Men annars mötte vi Elviras syrra Matilda hon var med och gick elr nått. Sen tröttnade vi på och kolla så stack vi hemåt och fikade ute för det var så varmt då.

Igår var det som vanligt i skolan. Hemma var det lugnt satt vid datorn när klockan var kvart i 8. Plötsligt blixtrade det utanför vid fönstret så tänkte jag vad är det som händer nu. Sen hörde jag bullrade så förstod jag att det var åskan. Så stängde jag datorn och sprang ner och påminde min personal för hon är ju döv, så vi stängde av datorer och tv. Så vi satt i vardagsrummet och kollade på åskan, men Elvira tog fåtöljen och ställde sig framför fönstret och kollade på blixtrarna. Och det gjorde jag med men pratade de mesta med personalen...!

Det fortsatte i 4 timmar sen märkte vi att vi hade ingen vatten. Men vilket tur att det rann lite bara så man kune borsta tänderna. Sen la jag mig i sängen och läste lite tidningen och det blixtrade ute. Men kunde sova iaf så gott inatt.
På morgonen fick jag havregrynsgröt till frukosten det var gott så var man mätt hela dan...! =)

Nu helgen vet jag inte vad det som ska dyka upp, men bara läxa som pågår! =(

Ha de bra! / Olssorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0