Tack...!

Hej!

Ni kanske vet varför det står Tack för att jag tackar för designen till Alice! =)
Halva veckan har jag bara slappat av och hälsat på min granne igår och hennes lilla bebis Hampus! Sen gick vi på promenad med vagnen runt och snackade.
Sen idag kom Göran och hämtade mig sen drog vi iväg och hämtade faster Lena, sen mötte vi min kusin Camilla vid restaurangnen. Så vi alla åt mat sen var vi proppmätta, så vi drog iväg till godisaffären här i Dfs! =)
Så ´just nu har jag godispåse framför mig fast jag äter inte så mycket.
Kl 4 skall jag till mammas jobb och ta spruta Heapitet nått för jag hade åkt till Egypten och man ska ta 2 ggr.
Efter sprutan skall jag nog kanske cykla iväg till Johansson och vara där sen hem igen.
Imorgon ska jag cykla iväg till min farmor och få mat från henne! :D

Sen på måndag tror jag...så skall vi dra till Jönköping utom mamma. Kolla på bilutställning! =)

Sen är de skola igen! =( Men bara 17 dagar kvar tills min födelsedag kommer fram! Blir 14 år! =)

Mera vet jag inte! :D

Kraam Olssorna


Kommentarer
Postat av: Alissen

Verkar som en bra vecka;)<3<33

2010-03-31 @ 14:35:43
URL: http://alissen.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Klart du får följa min blogg med bloglovin! :D härligt att höra att det finns fler travgalningar ute i världen! :D

2010-03-31 @ 21:43:38
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0