Snöö....!

Herregud när jag vaknade imorse så gick jag och fixade frukosten, sen tittade jag ut genom fönstret och såg att det snöade...! =(
Jag blev alls inte glad, så jag gjorde fuck you till vädret där ute...önskade att snön hade smällt helt bort. Men tyvärr inte...veckan hade jag sett att det har smällt snö i Örebro sen tänkte jag men herre jösses då blir ju dyrt för kommunen för att betala för de plogarna...! :/
Men mamma sa att de var varmt där ute så snön kommer nog smällta, yes tänkte jag! =)

Idag blir det nog att slappa av hela dan...måste packa lite min skolväska för veckan...just det kom på att det blir påskpyssel på fredag i skolan. Buhuuu kommer inte få sovmorgon..ähh kommer nog klara av det iaf! =)
Påsklovet vet jag inte vad jag kommer att göra, skall nog vara hemma...!

Kanske blogga ikväll innan Örebro veckan kommer igång för mig...!
Byee Olssorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0