Hos Elvira!

Hejsan!

Idag har vi varit på Lunedet och kollat på djuren och ätit glass gott de!

Som sagt jag hade bloggpaus men loggar in då och då skriva ett inlägg.
Men gör det idag som sagt rubriken säger hos Elvira japp det är jag.
Har gått på Putte i Parken i 4 dagar med Elvira och Martin, det var roligt och det var faktiskt första gången jag var på PIP denna året 2010 naajs! =)

Men även idag är det sista dagen vi ska dit ca kl halv 9 för det finns inget annat som vi vill kolla på innan de vi ska kolla på!
Men innan vi sticker ska vi äta pizza gött de, sen är de PIP!

Förresten tänkte säga förra inläggen tack så mycket de fina kommentarerna om bilderna jag hade tagit kort! =)
Fortsätt vara det positiva!! =)

Nu är de bara nästa vecka då kommer de fr Hudik och bäste kompis Lizzie! =)

Jag kommer nog inte blogga när de är hos oss, men nästa vecka det vet jag nog inte ännu...! ;)

Men ha det bra! =) Byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0