Väntar håret!

Hejsan!

Veckan har jag gjort så mycket så jag hann inte uppdatera ordentligt.
Torsdags var vi på Gustavsvik med elevhemmet men jag badade inte för jag tyckte att det var inte så roligt där...men det var kul iaf där så jag fick prata med andra personal där.

Nu är jag hemma i dfs, och väntar på håret ska bli klar för jag håller på färga nytt för att min riktiga färg kommer fram så. Men skulle vänta i 20 min!

Igår kväll ringde det till mig ast jag kände inte igen numret så jag svarade inte men sen ringde det igen...så jag svarade istället så var det en kompis till mig som vi hade träffats varandra för ca 4 år sen! =)
Gud hon hade kvar numret till mig kul...!

Hmm....idag ska det bli lugnt här hemma hos mig imöra packa ner grejer väskan sen dra till Örebro på måndag igen. Trivs och bo hela veckan å slippa pendla fram och tillbaka hem, sen skulle Elvira prova sova ifrån tisdag kul för henne.

Vet faktiskt inte vad det ska hända veckan jo vi ska få besöker hos oss på skolan.

Kanske uppdatera igen ikväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0