Skönhetskväll!

Hejsan på er alla!

Det var en vanlig vecka men totalt 20 st som var sjuka på skolan.
Sen hade vi haft besök av Rose-Marie hos oss och Annie de får avgöra om de vill börja hos oss.
Igår hade vi skönhetskväll på elevhemmet, så vi duschade håret först sen hade vi hår inpackning nåt sen hade plastpåse över håret. Sen fixade vi ansiktmask över ansiktet medans påset var kvar och vi hade gurka på ögonen, sen blev jag sugen på gurka men jag fick det iaf och käka upp...! :)
Sen fick vi ta bort ansiktmasket och håret....så satte vi alla och målade naglarna så äre de fina nu.
Och vi fick fika med, sen kilade jag ut i bara t-shirt och jeans gick lite runt där ute på hemmet men det var gött ute i kylan. Resten kvällen fick jag somna gött...!

Idag vaknade jag runt kl 8 typ och fixade ordning och åt min frukost. Sen hade jag lugnt tog ut mina kläder från torkskåpet och fixade mitt rum ordning.
Sen var det tv och kollade på vädret snackade med personalen...och runt 5 över 9 var det dags och kila iväg till busshåll platsen och vänta på bussen.
Sen skolan till kl 1 och var hemma typ halv 3 min vanliga tid.

Nästa vecka är det mycket på gång, slalom, fira födelsedag och mer annat. Hmm...vet faktiskt inte om det är något mer som jag ska packa ner väskan...!

Ikväll kommer vi käka Strömsbruks mat gött de ska jag säga! =)

Ha det bra/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0