Now is the winter holiday ... finally!

Hejsan!

Är hemma från Stockholm, tur att det var inget inställt eller försenad tåg!
Har shoppat där i Stockholm med systrarna och mammsen mycket...sen åt vi Thai mat igår det var GOTT! =)
Det var mitt val att käka hos Thai mat...! =)
Mer vet jag inte vad jag ska säga...veckan tror jag inte att jag kommer att uppdatera så mycket.
För begravningen pågår då på fredag så kommer hela släkten och träffas! Roligt och träffa de som jag bruka inte träffa ofta...! :D

Tråkigt att sportlovet har tagit slut nu...! :(
Önskade helt hållet att sportlovet tog 3 veckor liksom..så kan man slappa av veckorna! :D

Ha en bra kväll annars!

Kram Olssorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0