Sjukan!?

Hejsan!

Igår och idag var jag sjuk mådde inget alls bra igår bad min personal åka hemifrån till jobbet tidigare så kunde jag vila. Följde med Rozy hem till fatet vi både mådde inget alls bra vi åt mat klart sen stack jag hemåt och vilade sov i 2 timmar det var skönt. Åt mat igår kväll det gick bra men lade mig tidigare och somnade gott till kl halv 7 så kom min personal kollade hos mig hur läget det var nepp då bestämde vi oss att jag stannar hemma och hon med. Somnade till runt 9 och vaknade gick ner och åt frukost så mötte jag vovven Cami som hade precis kommit hit, kelade med henne ända fram till klockan visade 12 stack hon hem med personal de skulle göra något annat.
Idag har jag bara slappat och suttit vid datorn och kollat lite på tv med...vänner och sjunde himlen något!

Är hemma själv på elevhemmet i 2 timmar till efter kl 2 så kommer Annika hit och arbetar, skall nog avsluta med skrivande här nu. Matilda saknas här på elevhemmet hon är hemma i Västerås igen p.g.a nåt grej som hon skulle göra idag men imorgon kommer hon! =)

Snart JUUUUUUUUUUUUUUL! =) Byeee

Kommentarer
Postat av: Kajsa

skit jag hatar va sjuk självklart är det skönt

att lucia är över



KRAM <3

2010-12-15 @ 15:22:55
URL: http://meeinie.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Okey då vet jag :D



Tack Lisa



kram <3

2010-12-19 @ 22:42:59
URL: http://meeinie.blogg.se/
Postat av: Cajza

Åhh tack lisa.. :)



Önskar en god jul till dej med



kram <3

2010-12-25 @ 17:53:13
URL: http://meeinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0