Hemma!

Hejsan!

Nu ska jag berätta vad veckan har för händelser.

Måndag: Inget särskilt som har hänt.

Tisdag: Vanliga lektioner. Men vi firade min födelsedag på elevhemmet, jag fick duschcreme och deo av elevhemmet. Sen fick jag från Elvira en tavla och de stod You are a good friend det var en fin tavla från henne! Tack Elvira! =)

Onsdag: Min lärare sa att vi fick ta med godis och läsk till skolan det var märkligt att vi fick det den dan men det var så att vi kollade på en film som heter Australia i 3 tim. Efter filmen åt vi lunch och efter lunchen åkte vi buss till Svampen. Innan Svampen gick vi in till statiol och köpte glass för 20 kr. Sen var det inte så särskilt hemma i elevhemmet.

Torsdag: Vanlig dag och vanliga lektioner. Men vid 10 i 1 stack jag och Simon för vi hade cykel så vi skulle cykla lite tidigare till G-vik och de andra åkte buss för skolan hade beställt en skolbuss liksom. Men jag och Simon cyklade bara i 10 min till G-vik egentligen brukar de va typ 25 min elr nått!

Idag: Hoppade jag av vid Shell för mamma och morfar hämtade mig där, såklart var Sussie med! Skjutsade morfar oss till Polisen för jag gjorde mitt Id-kort där. Och nu är jag hemma!

Så såg det ut min vecka...! Vid kl 6 skall vi få gäster hit som ska äta hos oss blaabla. Vet inte vad helgen ska hända jo jag följer iväg med pappsen till kga och kolla på bilar och mc sånt. På söndag åker vi nog till min morfar som vanligt och få fika där!
Nästa onsdag ska jag sticka till Sthlm till Huddinge för ci kontroll som jag brukar göra en gång om året runt. Och dagen efter ska vi till Lek&Buslandet med elevhemmet bortskämd jag är! =)

Får skriva mera inlägg under helgen om jag har nått och säga! =)

Ha en fin kväll! / Olssorna


Kommentarer
Postat av: vanessa

Jag har picassa. dålig. Vill ha photoshop. hur fick du den`?

2010-04-23 @ 17:25:01
URL: http://vanezzah.blogg.se/
Postat av: vanessa

Okej hur fick du den?

2010-04-23 @ 19:57:01
URL: http://vanezzah.blogg.se/
Postat av: Kajsa

:) haha.. jag befinner i skolan och hemma

prata på du om du vill mig nåt



kram

2010-04-27 @ 16:34:44
URL: http://pompomstarshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0