Slutade kl 1!

Halloj jag ursäktar att jag har ej skrivit å länge!
Förra torsdag å morgonen skulle jag vänta å bussen så jag tittade å annat håll, sen vände jag mig igen fick jag syn å en lila buss jag tänkte fasen det e ju inte min! Men det var det sen kom jag å just det de bussföretaget har ju släppts ut de lila bussarna, när jag gick in tänkte ja ähh jag sätter mig fast stolarna var såå hårda usch kommer å sakna de gamla blåa bussarna! :/
Men annars utseende var fint, men negativ är det finns ingen skylt det står te.x Järntorget och röst, tänk de blinda elr döva vet ej vart och när de ska hoppa av! De måste ju fatta att skyltarna fattas!

Idag i skolan var det lite annorlunda dag för vi slutade kl 1 idag gött, mer om skolan det vet jag inte! Jag är verkligen nöjd för jag har såå bra lärare där, de skämtar och det är såå roligt och titta å de hur de skrattar! Idag skrattade Marina våran lärare ihjäl av Kalle för vi pratade om Hitler för forskare har hittat ett skalle fast de har märkt att det var en kvinnas skalle, så Kalle sa kanske Hitler har ändrat till kvinna och sen man! Marina var såå röd om ansiktet och grät så hon smittade en del av klassen så de började skratta med=)

Jag längtar efter resan till Egypten med familjen och Askur, slipper det här gråa vädret Sverige vi kommer flyga ifrån Arlanda i Stockholm. Kommer att sola mkt där i Egypten!=)

Jag ska nog äta nu Pan Pizza gött, ska försöka skriva imörn med=)

Mvh, Lisa

Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha visst var det kul o se Marina som en tomat och Semlan med :)

2009-10-08 @ 16:30:36
URL: http://cajsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0