Saknar redan...!

Hejsan!

Igår och idag hann jag ej skriva nytt inlägg, för hade vart hos syrran och sovit över till idag så hade jag hjälpt iaf med målningen hos henne! :) Vitt vägg målade jag iaf. Så nu är vi hemma i dfs medan vi är hemma är mamma o pappa på bio och tittar på nåt bröllopsfotografen...!

Som ni ser att rubriken står det Saknar redan! Jag menar att jag saknar redan till julafton, elevhemmet och valpisen som skall komma nästa år! :) Hur menar jag med de, joo julafton träffar ju man släkten! Elevhemmet har man ju jäkligt kul där förlåt att jag svärde men...och valpisen som skall komma till annis o askur nästa år jippi kul å träffa henne! Saknar er ni vet som läser detta som jag känner, men speciellt Brolle och två av personalen! :)

Hmm, nu skall jag nog färda iväg från bloggen nu byee!

Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0