Redan advent!

Heej!

Här veckan hade jag inte hunnit med och skriva bloggen för ni vet att jag var på elevhemmet, så drf skrev jag inget nytt inlägg för har fått skratt anfall igen där! :)
Vilken tur att jag har den bästa elevhemmet! Vi har gjort roliga saker tsm, samt ag åkte med min personal därifrån elevhemmet vi åkte till ÖB i Örebro vi köpte julstjärna till mitt rum vid fönstret det blev fint iaf. Jag skrattar å skrattar hela tidn när jag är där i elevhemmet va nöjd jag blev då! Funderar på att bo där i 1v. för herrn Nilsson har så trååkigt där utan mig och jag är lite beronde av Nilsson med, men skall fundera! VILL VILL! =)
 
Idag var det iaf som vanligt i skolan tråååk. Det var inget speciellt där i skolan här veckan iaf, men nästa vecka skulle vi träna med vårt teater det är julteater och jag ska spela trött tomte. Alltså jag är iaf nöjd att de valde mig till tröttomte för jag kommer säga bara ett par order sen äre det klart för mig! :)

Skönt med helg, men redan på söndag äre det första advent och ingen snö där ute ännu. :( Tråkigt jul då, men hörde att det skulle bli kyligare efter första adventen! Nöjd då med snö där ute vackert! :)

Ha en trevlig helg ni!

Mvh Lisa

Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Ja det kan vi göra. Men vädret måste vara bra då ;)

2009-11-28 @ 12:00:41
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0