Kan inte tro...!

Hej!

Idag vaknade jag och Elvira kl 12. Det var såå skönt och sova lite länge för vi både var uppe så sent igår för mammsen o pappsen de festade så...vi klädde på oss sen åt vi köttfärs o spagehetti.
Det var inte så speciellt vi gjorde idag, men vid kl 4 ungefär stack Elvira hem med sin mamma! 
Så jag var hemma själv skönt faktiskt! :)

Nu tänker jag SKOLA imorgon fy tråkigt kommer att bli jättetrött. Önskade att jag hade ett jobb så slipper jag den dära skolan. Men en tjej sa att jag kommer att sakna skolan sen när jag hade fått jobbet, jag sa nej aldrig i livet ska jag tro att jag ska sakna skolan. 
Vill inte till skolan önskade ist att det var jag son har ont i magen ist för syrran Ida! :)

Jaa banne i mig kanske kommer att skriva något nytt inlägg men det vet vi inte det...! :)

Men i såfall ha en fin kväll ni! :)

Mvh Lisa
 

Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Polisjakt? :O Ja, det var ju synd. Men vet inte riktigt om man får ta bilder på de och så.Men annars hade jag velat tagit bilder på det!

2009-11-21 @ 17:31:41
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0