Göteborg...?

Hej å er!

Jag har varit i filipstad hos den underbara Kajsa! Vi har haft jätte trevligt ihop!
Nu e ja hemma, men ville va kvar där, men har fått veta att ja ska åka till göteborg imorgon med underbara syrran Ida!
Till liseberg jippi det va typ halv år sen ja va där! Snart är ja tillbaka till den stora staden Göteborg!
Ska nog gå in igen den dära Spökhuset i liseberg! Ska åka tåg för allra första gången till göteborg men typ till stockholm har ja åkt många gånger med mamma! Men nu till Göteborg!
Sen å onsdag blire det Ullared med underbara Kajsa, samt hennes mamma vi tre åker till småland först och träffa kattungen Sol Angelica sen vidare till Ullared och va kvar där några dar! Jaha jag har ej spelat The sims 3 å länge hoppsan då! Det måste ja snart göra! Men jag har massor o göra under sommarlovet, men roligt:)

Ja ni får ha det så bra!

Mvh Lisa

Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Hej hej!

Det är bara bra! Skönt och cykla lite ibland ;) Hur har din sommar varit då? :P

2009-07-05 @ 18:15:45
URL: http://elviraolsson.blogg.se/
Postat av: anna o helga

hallå! helga o jag tycker att du borde skriva mer i din blogg=)

2009-07-07 @ 00:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0