För varmt...!

Hejsan!

Förlåt har ej skrivit på länge mkt på gång här hemma och skolan!
Men helgen hade vi besök av underbara söta Kajsa vi hade kul och vi cyklade ner till stranden och köpte glass, det var ganska mkt cykel tur med Kajsa!
När jag kom hem från skolan så satt jag och pappa ute och fikade det var såå varmt gud så jag var tvungen dricka mkt, sen gjorde jag lite matten men det var för varmt, så satt jag inne istället gött för det var lite kyligt än där ute!
Nästa måndag 8 juni ska min klass cykla till våran lärares hem så ska vi va där hela dan sen tillbaks till skolan, sen 10 juni skolavslutning göööttt!

Jag längtar mest till sommarlov så kommer de underbara hudik till sommarstugan gud saknar er där uppe!
Och underbara Kajsa så kör vi mkt med crossen!

Jag har tagit mkt kort så jag måste ladda ner snart till datan, sen kan jag visa några till er!

Ha en fin kväll! Mvh Lisa

Kommentarer
Postat av: helga

kul med ett nytt inlägg, hihi =) i sommar ska vi cykla längs göra kanal! =))

2009-06-01 @ 20:24:54
Postat av: annis

snuttan vi här uppe saknar dig också mycket! =)

2009-06-03 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0