Tröttis, jullov nu!

Go kväll!

Hade inte uppdaterat här veckan för hade inte tid med detta hade annat å göra blaa...!
Igår skulle vi till Gustavsvik men jag följde inte med, istället stack jag till hemmet för det ligger nära!
Men jag tog promenad först så jag gick runt först å kollade på en radhus som hade brunnit i onsdags kväll...sen gick jag hemåt till hemmet så jag hämtade posten och läste medans ute var liksom storm och det var verkligen kallt! Men jag överlevde ändå, sen tog jag promenad igen runt men det var skiit kallt ute...precis jag kom hem så kom min personal och öppnade dörren åt mig. Så jag kunde ej teckna nått till personalen...men jag städade klart mitt rum så kom Martin hem så det blev lite bus som vanligt! Sen kom den andre personal som hade lovat komma hem så fort hon kunde, men det var nog trafiken som gjorde henne å bli försenad till hemmet och låsa upp dörren!
Men sen var det som vanligt å hemmet men vi hade myskväll så vi fikade å snackade tillsammans vi gapskrattar då och då. Mina 2 personal som jobbade igår eftermiddag de är knäppa liksom, den andre retas bara mig och medans den andra personal skrattar å skrattar! =) Vilka underbara personal jag har där på hemmet!

Ni som jobbar på hemmet, ni är världens bästa personal jag har haft i mitt liv! =) Fortsätt å vara bästa! =)

Jahapp då så blev det julov i 3 v. typ kommer sakna er alla och där på hemmet med! =) Men saknar mest julafton då får man julklappar jippi! ;)

Idag såg jag Elvira och hennes mamma, när vi åkte ifrån en affär som hette Coop vi åkte därifrån så märkte mamma! Och sa är det inte Elviras mamma som körde, jag sa jooo det verkar som så jag skickade ett sms till Elvira och frågade vart är du? Elvira sa vid sandviken, så jag sa vi är bakom er! =) Så mamma hann köra om dem så jag hann vinka men de såg mig iaf men hann nog inte vinka! =)

Nu måste jag nog dra av! Det var verkligen en lång skrivande av mig idag! =)

Go natt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0