Gjort mycket...!

Hejsan!

Idag har jag vart hos folktandvården, de sa att jag hade inga hål men tandsten! Så de tog bort så kändes annorlunda efter det. Så var jag hos mamma ett litet stund och sen kom min faster Lena å hämtade mig! Jag fick mat hos de, sen skjutsade Lena mig hem så ringde jag till min farmor och frågade om hon behövde hjälp med julgranen.
Det behövde hon, så vi mötte varandra så släppte farmor hunden Atica så sprang Atica fart mot mig sen hoppade hon å mig! Sen gick vi hem till farmor och pysslade med granen och julpysslade lite lägenheten...och jag var tvungen busa lite med Pysen för han var såå avundsjuk på Atica för att hon fick va med oss! Sen blev Pysen riktigt nöjd efter buset med mig!
Sen kom Lena å fikade så hon skjutsade mig hem igen!
Och nu finns jag hemma, och sitter vid datorn! =)

Imorgon hemma själv gött! ;)

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0