Grejar...!

Hej nu sitter jag här och grejar å annans bloggs headers, men kommer inte fram å hitta!
Men det dröjer så är det!
Men har fiskat idag men har fått bara en mört för till kräftfisket! Jag har haft jättekul hos elvira!
Imorgon ska jag åka ner med mamma å pappa som vanligt den tråkiga platsen sommarstugan, men kommer nog ta med den bärbara datorn! Men tror inte har internet där nere men sover där bara 2 dar! Sen e det Lidköpings semestern kul för mig å Kajsa!
Jaje banne mig måste jobba med bloggen! Men ni får ha det bra!

Mvh, Lisa


Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Haha ja det tyckte jag med... ;)

2009-08-04 @ 11:28:05
URL: http://elviraolsson.blogg.se/
Postat av: helga

nu tycker jag det är dags för ett nytt blogginlägg lisa! =)

2009-08-18 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0