Vill meddela er...!

Hej!

Jag har ej suttit vid datorn och skrivit något ens i bloggen!
Men den hära veckan hinner jag alls inte med bloggen för tandläkaren, hudsalongen, packa och åka upp
till fjället! Så uppe i fjället har de ingen dator! Så jag kommer att åka slalom och åka med snöskoter där uppe mkt!
Men jag får försöka ändå skriva bloggen! Men hoppas allt e bara bra med er!
Det är bara bra med mig! Jag sitter bara vid datorn med andra grejer inne internet!
Och den hära veckan har jag påsklov skönt med lov! Men jag ska flyga till Egypten med familjen och syrran
Anna och Askur! Saknar att flyga till Egypten och åka cross med min underbara kompis Kajsa vi får försöka köra mkt
med crossarna på sommaren hos crossbanan!
Ha det så bra!

Mvh Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0