Kattskötare...!

Hej å er!

Min familj e kattskötare nu för grannen e bortrest till grekland! Igår morse skulle ja kolla postlådan hos grannen
så märkte jag att mamma har inte varit hos dem o släppt ut katten! samma med imorse!
Så det är jag som e mest kattskötare i familjen! Samma förra året var jag kattskötare så jag fick present av de!
Men nu hoppas inte för de behöver inte köpa grejer! Inga pengar o saker för kattskötare inga nu behövs inte!!!!


Hehe...! Jag e hemma själv! vet ej när ska Elvira ska hem från Elin! Men imorgon kanske ska vi träffas!
Och... Jag har Guitar Hero så vet du Elvira som läser detta här!!!

Ha det så bra!!! / Lisa

Kommentarer
Postat av: elin

tack:)

2008-08-15 @ 16:13:39
URL: http://hundalskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0