Tillbaks!

Hejsan!

Nu måste jag satsa på med bloggen det var ungefär 1v. sedan jag skrev bloggen uppe i Sälen.
Det var mysigt där uppe i Sälen och stugan med! ;)

Som ni ser att jag bloggar nu på en TORSDAG jo jag har studiedagar idag och imorgon jippie får sova länge på morgonen och uppe sent! :D SANT! =)
Min faster Lena och Göran de har flygit till Turkiet Alanya igår de stannar i 1v och några dagar till.
Mina föräldrar ska sticka till Cypern nästa Tisdag och stannar i 1v. med, så jag stannar kvar hos en kompis till mig nästa helg sen är de till elevhemmet så kommer jag inte vara hemma.
Men vet inte om jag ska blogga hos min kompis för man ska ju vara med kompisen inte blänga framför datorn!? =)

Jag kan inte alltid blogga i Örebro p.g.a det är många som vill ha datorn på elevhemmet...så jag måste alltid sitta vid datorn sent...! :S
Men jag bloggar nog imorgon också kanske de! :P

Nu ska jag nog surfa vidare i nätet! ;)

Byee

Kommentarer
Postat av: aliz

sv; haha jaa:)

2010-10-03 @ 10:24:40
URL: http://alissen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

oki.. ska nt de =) lovar men ska nog ha bloggpaus eller sånt

2010-10-03 @ 19:44:20
URL: http://cajsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0