Julmust!

Hej!

Denna veckan var lite annorlunda för mig SO prov och sen var det Halloween på elevhemmet. Äntligen är allt över men enda sak är inte över alls är TÅGET, det är första gången för mig att åka helt själv tåg för kommer att byta med sen framme i tid hoppas jag väl också. Får uppdatera där uppe i Hudik lovar jag, kanske visa lite bilder med fast har inte lust just nu! :S
Tar nog med Matteboken med mig upp så kan jag jobba under tiden Lizzie sover, annars tycker hon att jag är ingen snäll människa mot henne att låta henne att leka med sig själv! xD Nej det löser sig ska jag säga, fått några sms från Glada Hudik de ekar faktiskt hemma hos dem p.g.a en film som de bara tjatar att jag ska packa ner i väskan. Det kommer jag ihåg kanske inte, nej den är packad i allafall LOVAR jag! ;)

Kan inget om mobil blogga så det blir nog inget blogg under tiden på tåget, eller kanske det blir något vi får se! Får fråga om tips från en kompis om hon är inne ikväll med innan dagen kommer! =)

Nu måste jag nog kila iväg för hämta kära JULMUST och lite chips med äntligen har julmusten kommit tycker om de än vanliga CocaCola, de gillar jag inte ALLS. Köpte även Trocadero som jag ska ta med i tåget och dricka ur läsa boken BLODETS RÖST! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0