Örebro!

Hejsan, vet inte hur jag kom hit och började blogga just idag vid denna datorn på elevhemmet.

Nu ska jag berätta lite vad jag hade gjort där uppe i Glada Hudik! =)
När jag kom fram så åt vi Tacos på kvällen och hade mysigt gjorde pumpa tillsammans med syrran sen kelade man med Lizzie! Men sen har man också travat där uppe lagt blodspår åt Lizzie och en annan hund som heter Wiggo det var väl roligt och se dem att spåra. Under veckan hade jag vart hemma med Lizzie vilat och mysat med henne och sen har man också hunnit göra annat där uppe orkar inte berätta här.
Sen har vi bowlat med Askurs föräldrar och hans syrra det var roligt, de var ett lag och vi familjen och Annis var ett lag mot varandra slå högre poäng...men vi vann! :D
Sista dan åkte vi hem tråkigt...men julen kommer Annis, Askur och Lizzie till oss och fira julen!
Saknar Lizzie och de i Glada Hudik! =( Man önskade att man bor i Glada Hudik och närmare te dem! ;)

Nu är man i Örebro men imorgon är det fredag jippie ska bowla med syrran Ida nu helgen igen, det är roligt och bowla ibland. Men ska försöka till och med att köpa ett spel som heter The Sims 3 Kvällsnöjen spelet lät lite roligt sen kommer jag kanske fastna äsch säger jag iallafall! =)
Idag ska vi fira en personal som har fyllt förra veckan säger inte åldern! xD Just de en tråkig nyhet det är så här att en personal hade brutit axeln igår för hon halkade och natten var iegentligen hennes, men så tog en annan personal istället för det. Men det lät otäckt med axel det verkar som att det gör ont än brutet arm eller hand har jag hört! :S

Nu ska jag nog gå härifrån bloggen och kolla vidare här inne på datorn! =)
Hare bra! =) =) Byee

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Jaa det får hon göra och det är synd om henne. men jag vet att hon kommer att ge igen på grisen men hon hade tur att inte betan åkte in i ögat eller att grisen dödade henne.

Det hade varit hemskt. Men nu är hon sitt gammla vanliga busiga Fabbis;)

2010-12-05 @ 17:26:48
URL: http://matildasalemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0