Närmar prao!

Hejsan!

Veckan var det som vanligt men det kom brandlarm igår tror jag minns inte faktiskt! :O Men tyvärr var det falskt! Men det närmar sig till prao på måndag, är inte så dugg nervös för har besökt denna platsen så jag vet hur de är där! =) Och det är bara 5 dagar kvar till resan till Hudik så får jag träffa lilla Lizzie! Och kanske passa på käka hudiks goda pizza! :D
Har fått massa bilder på valpen de var så söta man vill ju bara äta upp henne! =)

Bjuder några bilder annars! =)

 Sover så sött!
 Får se upp när jag kommer!
 Söt!
 Kompisen Elefanten! =)

De var de bilder jag ville visa! =)

Ha en fin kväll! / Olssorna

Kommentarer
Postat av: sandija

sv : ja tack :D <3

2010-05-08 @ 21:53:06
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0