Fiskat!

Hejsan!

Helgen har jag tagit de lugnt eller nej.
Igår drog vi iväg till Kristinehamn och kollade lite på gamla bilar sen drog man till Skymingen elr vad det stavas där Picaso valde platsen. Har varit där över tusen ggr med fam för de är ju fint där vid stranden.
Idag har jag och Ida fiskat men ingen napp iaf nere hos Morfar...! Först var vi osäkra om vi ska fiska för det skulle regna idag, men det kom aldrig någon regn så vi hade ju tur. Men sen trasslade min kaspö så vilket var jag ju arg över det, men jag fiskade ist pappas kaspö och de gick ju bra.

Annars har jag tagit det lugnt och ätit goda mat här hemma! =)
Jag och Ida ska fixa paket till syrran Anna snart för hon fyller 24 år! =) Vet exakt vad hon ska få för nått! ;)
Imöra är de skola igen! =(

Men nästa torsdag är de Naturens hus för oss elevhemmet asså vi brukar göra aktiviteter minst 1 gång om månaden. Denna dagen skulle vi fiska, tips promenad och grillning mums! =)

Men annars har jag inget och tala om för er!
Tiden rinner bara iväg, så på tisdag är de bara 1v. kvar till klassresan till Göteborg! :D

Byee Olssorna

Kommentarer
Postat av: annis

hihihihi vad ska ja få i paket?=)=)=)

2010-05-25 @ 09:47:18
Postat av: alissen

Du verkar haft det roligt!:D<3

2010-05-29 @ 10:06:42
URL: http://alissen.blogg.se/
Postat av: elviraOlsson

Japp det är på elevhemmet men vem som drack, vet jag inte! ;D

2010-06-08 @ 11:15:54
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0