Vargsafari!

Hejsan!

Helgen hann jag inte uppdatera som jag hade tänkt mig.
För vi hade besök av syrran Anna och Askur, vi har varit på begravning det var sorgligt och se kistan stå där.
Men efter det var vi på församlingshemmet med släkten så vi kunde umgås med min kusin och syskonen var där.
Helgen har vi shoppat hundsaker till prinsen som ska komma hem till de, och åkt på VARGSAFARI.
Första vargsafariet var på dan vi såg bara rodjur, älg och kungsörn. Den andra vargsafariet var sent på kvällen det var faktiskt läskigt och se mörkret där ute med bilen. Men såg inga VARGAR så somnade jag sista färden och Askur gjorde det. Men inte de andra systrarna de var vakna för Anna körde och Ida kollade nog säkert efter vargar! :D
Men vi hann fota lite med min kamera. Men igår åkte jag och Askur lite med bilen där ute...så vi hade fastnat med nya bilen vi hade tänkt köra ner till grusgropen hos morfar men det var för mycket snö. Så vilket tur är att morfar bor nära därifrån platset så vi gick ända hem till han och hämtade skyffel och frågade hur vi ska göra. Sen hade vi skottat väldigt mycket utanför bilen, så det kom en chevrolet och stannade vid platsen så det var en man som hoppade av och hjälpte till sen fick vi loss av snön! =) Men det var faktiskt roligt och fastna med bilen hihi.
Sen har vi varit nere vid Degernäs och grillat korv, så var min faster, Göran och voffen Biffen där så de hängde med och grilla korv. Innan det var Conny där med voffarna Nimjo och Athena så jag busade lite med Athena innan de stack hemåt.

Hmm...mera vet inte, saknar WII! :D

Men bjuder lite bilder från färden...! :D

 Rodjuret

 Älgen men suddigt

 Ute sent på kvällen läskigt va!

Herrå tror inte att komma hinna med bloggen under veckan...! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0