Hemma!

Hejsan!

Veckan var det som vanligt utom torsdags för jag var ledig då.
Alla på elevhemmet var lediga så vi stack med bussen till Ånnaboda, på bussen skrattade jag och Elvira väldigt mycket ända till Ånnaboda. Så klädde vi på oss vinter brallor sånt där sen gick vi ut till backen och kollade. Sen var vi på en stuga där vi satt och fikade..så kom de personal dit så vi fikade tillsammans.
Och efter det åkte vi pulka...och kollade nere vid sjön stugan där vi skulle grilla hamburgare.
Innan det gick vi på promenad med voffarna Greta och Cami ute med elevhemmet, sen hämtade vi andra voffen Allis och grejerna som vi skulle ha med oss ner vid sjön.
Så vi fixade maten, men hunden fick inte följa med in så var jag ute med Allis och kollade på grillen...!
Efter maten gick jag ut till voffen Allis igen och va med henne, när vi skulle gå tillbaks till bilen gick jag med Allis hela vägen till pulka backen. Så behövde min personal gå på WC så passade jag Allis så vi både gick upp till backen så sprang hon och jag hängde med...! =)
Sen lämnade jag Allis för jag ville åka pulka, personalen på elevhemmet åkte med pulka, jag vet att de är galen! :D
Efter dagen Ånnaboda stack vi och lämnade hundarna hem. Efter det åkte vi till Mc jag beställde milkshake jordgubb och de andra också. Så jag och några personaler vi retade varandra...sen var det rörigt med bilarna. Så stack jag med Matilda i en volvo och de andra åkte också en annan volvo, för den andra var fullt det fanns en ledigt, men jag tänkte äsch jag följer med Matilda i den andra. Så vi och personalen kom hem först innan de andra hihi! =)

Rolig vecka jag har haft iaf! :D

Nu är jag hemma, men tiden går så fort så det är snart igen till Örebro...!

Vette vad jag ska skriva mera...! :D Elvira har tagit kort med min kamera där i Ånnaboda skall kanske lägga ut de senare...! =)

Byyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0