Hello!

I´m in school today and having an English lesson.
I live in Örebro during the weeks now and going home at weekend.
I don´t know what to do at home!!!
But I have so fun at Student´s home...! 
Yesterday, I woked up at 4 o´clock but I fell asleep again to 5 o´clock. Then I was awake to almost 6, when the breakfast was served and I got ready for school.
Then I went to school with the bus and was in school...!

Today was as usual day...and I don´t know what to do tonight! =)

See you later!!! =)

Ni undrar säkert varför jag bloggar på engelska, min lärare tvingade mig att skriva på engelska...!
Men ändå är jag nöjd att jag skrev det på engelska för att de andra forskar bara...och gillar inte att redovisa framför folket. Så min lärare vet om det så hon gav mig tips är att skriva på engelska bloggen, hon vet att jag har det! =)
Alldeles strax pågår elevensval lektion...tror de ska bli fortsättning av filmen från förra veckan...!
Hinner inte blogga ikväll tyvärr...! :/ Ni får stå ut utan min blogg...ni klarar de nog!

Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0