Hudiksvall!

Hejsan!

Är i glada hudik hos syrran Anna är hundvakt åt valpisen Lizzie. Hon är lite jobbig då och då, p.g.a hon vill ligga på soffan men de får hon inte. Så de blir bråk mellan oss liksom, hon bits mig och jag skäller på henne och säger att hon ska ner från soffan.
Men just nu ligger hon på golvet hos mina fötter och sover, hon är lite rädd nu om jag ska spruta vatten på henne...! ;) Syrran slutar kvart i tre, så ska vi åka och hjälpa till Helgis! =)

Igår lekte jag och Anna med smink alltså hon sminkade mig, jag var en docka åt henne liksom men annars var de roligt! Ska lägga ut ett par bilder på mig med sminket! ;) Tyckte att jag var lik en av syrran Idas kompisar! :O

Här är de några bilder fr igår.

 Lizzie!

 Här såg jag ut igår...! =)

Nu ska jag nog kila vidare på nätet innan Lizzie vaknar upp och leker vilt!
Jag önskar er en härlig sommarlov! Klart jag bloggar men inte alltid!

Ha en kanon dag! =)

Bye Olssorna


Kommentarer
Postat av: alissen

omg, är det du på bilden???;o men sjuktsöt iaf, men det är du alltid utan smink oxå;D<333

2010-06-18 @ 11:56:34
URL: http://alissen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hejsan

jätte söt bild på Lizzie=)

Kände inte igen dig på bilden;)hihi

Men det kommer att bli kul om vi ska göra något roligt i sommar=D Ha en skön sommar så ses vi;)

2010-06-18 @ 21:38:02
Postat av: Julia!

Sv: Tack! Nu får du forsätta att ha en bra sommarlov! :D <3

2010-06-19 @ 09:45:50
URL: http://cuiiite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0