Städa! =(

Hejsan!

Hoppsan att jag har inte hunnit att blogga på ett tag hann inte heler och säga bloggpaus.
Men tänkte tala om att jag tar bloggpaus har så mycket att göra nu, PIP och sen är de syrran kommer ner till oss!
Så ska man inte sitta framför datorn då när man har gäster här då! =)

Men har kollat på några mobiler men jag är så förtjust i en mobil så det bär snart till att köpa den kanske kanske!
Pappa ska ringa till kundservice och fråga en grej om abonnemangen, sen är de bara KÖPA! :D

Men annars har vi haft det bra i Gullspång men det är inte över än snart PIP!
Har även också tagit fina bilder på solnedgången vid bryggan, annars har jag badat! ;)

Men idag är man hemma själv så ska jag städa mitt rum men inte nu ORKA och sen måste jag packa upp min väska och sen måste jag ha något i magen att äta!
Men jag bjuder bilderna nu då så får ni nöja er, men annars ha det härligt jag kanske kikar in och skriver om jag har något att säga då och då!





And är det som simmar den här bilden!

Men här gillar jag verkligen!

Byee

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh förlåt mig om jag inte loggade in..

men jag tyckte att pompom va dum då men han är rädd fortf.. :( men blir bättre ändå. ja äntligen han är tillbaka <3 som tur



kram på dej föresten jättefin kväll du la ut bilder på

2010-07-26 @ 20:20:27
URL: http://cajsie.blogg.se/
Postat av: annis

verkligen fina bilder lisa=)=)

2010-07-26 @ 22:46:55
Postat av: claudia

Härligt bild på sista.. Gillar den också ;) Hare bra pöss <3

2010-07-27 @ 22:05:18
URL: http://pwiic.blogg.se/
Postat av: aliz

Fina bilder!;)<33

2010-07-31 @ 11:43:03
URL: http://alissen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kajsa: Inge fara är hemma själv nästa vecka så kom in och prata lite! =)

Åhh tack så mycket! Kram på dig med! <33



Annis: Tackar så mycket, tack vare kameran då! =)<33



Cilla: Visst var de fina, jajemänsan ska ha den sista som bakgrund på datorn! =) <33



Aliz: Tack så mycket! <33

2010-07-31 @ 16:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0