Örebro veckan!

Hej

Igår kväll hade jag lugnt så hade jag kommit på bloggen men det blev för sent och uppdatera.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, men har packat klart väskan för veckan.
Vi skulle ha skönhetskväll någon dag på elevhemmet alltså vi kommer ha ansiktmask, hår införpackning nåt och sånt där mera.
Herregud om ca 2 v. så ska vi ha kärleksvecka för 7-10. De andra klass 6 de ska ha nationella prov, det hade vi gjort för några par år sedan.

Hmm...jag har hittat en fin bild på raset breton, alltså min syster ska kolla på...! Jag kan bjuda bildet.

Det fanns vit&orange eller hel svart och klart bruna ögon...hmm vi tyckte svart var jättefin...! =)

 vit& orange!
 svart!
Svårt och välja vilken hon ska ha...! =)


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer att göra nationella provet under veckan, var det kul att göra nationella provet?

Föresten vad söta bilderna var!

2010-02-07 @ 20:50:40
URL: http://cuiiite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0