Hemma!

Hejsan!

Nu är jag äntligen hemma i dfs. Men väntar på besökarna Karlsson och farmor då ska vi käka Strömsbruks mat! =)

Igår var jag och elevhemmet på The Planet förut hette det Pizza Planeten eller nåt, men så har de ändrat på namnet nu. Så var vi där och käkade mat jag åt 2 st pizza sen var jag proppmätt.
Efter det The Planet gick vi till bion. Jag, Elvira, Agnes och en personal vi kollade på filmen Farsan! Det var bra film tyckte vi allihopa sen när filmen var slut stack vi med bussen hem till elevhemmet.
Så vi hade en lugn kväll och sen sov jag. Har ju sovmorgon på fredagar börjar kl 10 då, så vaknade och åt frukost...och hade lugnt pratade lite med personalen!
Jag hatar SNÖ det snöade väldigt imorse, så nu undrar jag om det gick bra för min personal imorse med bilen hem för det var så mycket snö vid garage...!

Nej nu ska jag kila iväg nu kanske uppdatera ikväll om jag har tid.

Annars ha det bra SPORTLOV till de som jag känner...! =)

Kram Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0