Nöjd Lisa!

Hejsan!

Nu ska jag berätta lite vad jag har fått för julklappar för er bloggläsare!

Jag fick pengar, masacara (stavning), att smörja med som luktar så gott, photoram, kläder och en bärbar dator! =) Photoram ska användas på elevhemmet. Mera vet jag inte om jag har de...annars får jag tillägga det! ;)

Idag har vi varit ute och tagit promenad och busat med hundarna. Sussie, Atica och Lizzie fick busa med varandra ute i skogen lösa med..de är väldigt trötta just nu. Medans andra kollar på tv så sitter jag och Annis vid varsin datorer fast jag vid min kära bärbar dator. Kan visa några bilder snarast..men några bilder från paketerna fast fotografering blev de inte! :/ Men ska försöka fota mycket för datorn ska följa med till Hudik och pengarna de går till en ny mus och hörlurar kanske! =)

Sådan har jag fått!
Kära dator! =)

De var de bloggande för idag men mera inläggningar blir de nog senare inte idag iaf är så trött!

Byee

Kommentarer
Postat av: Cajza

Ah :)



Det stämmer ju exakt visst e vi bortskämda värmlänningstösar? :P



Ja allt är nödigt man får eller hur



Kraaaaaaaaaaam <333333

2010-12-25 @ 20:11:44
URL: http://meeinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0