12...! :O

Tjena!

Nu är jag tillbaks hit igen.
Imorse vaknade jag vid 12! :O Min syrra väckte mig och sa kl är 12 shit tänkte jag, sen var de mat för mig inge frukost! :D

Men vi har haft jättetrevligt där nere i sommarstugan och förstås Lizzie!
Hon förvånade mig för Askur sa till henne hämta snusdosan....hon gick iväg och letade efter den så anna tog fram och la på köksbänken, hon hoppade upp och tog den sen gick hon till Askur och lämnade. Coolt de var! ;)
Och hon kan fortfarande High Five som jag lärde henne när jag var hundvakt bara på en dag kunde hon de.
Så hon är en hund som vill lära nytt hela tiden det ska låta! =)

Sen lördags stack de andra till Göta kanal och cyklade utom jag och Ida, vi både var kvar i sommarstugan med Lizzie vi tränade med henne att stanna, sitt, ligg och hoppa. Sen var det spår hon såg leksaken men struntade i och bajsade istället...! :D
Men hon är tokig i vatten hon badar å badar hela tiden, ibland törs hon inte simma längre bort utan flytvästen. Så vi satte på hennes flytväst var hon stolt och simmade. Men sista dan simmade hon längre bort från stranden utan flytvästen imponerad! Stavas?
Sen stack de hem så var hon ledsen och åka hem...! Men nu är hon glad att vara framme nu! ;)

Nu helgen är de fest för våran kompis som ska bli 50 år så vi ska fira henne. Vette om vi har köpt någon present...! :O
De får lösa själva med presenten...! =)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, jooo chatta med Kajsa! =)

Ha det gött/ Olssorna

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tyst med dig.. skriv aldrig mitt namn mer på inlägg :) haha skojar bara det är okej för mig ändå



jaa. ha det bra ändå



ses

2010-08-11 @ 17:40:35
URL: http://cajsie.blogg.se/
Postat av: anna o lizzie

vilken snygg sida du fått syrran1!!!!=) men uppdatera=)

2010-08-31 @ 21:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0