Fotade lite...!

Heej!

Idag har jag inte gjort så mycket för att jag vaknade runt kl halv 11 mammsen väckte mig grr...om jag fick sova längre skulle jag ha haft vaknat runt 12 eller nåt! =)
Äntligen idag ska året bli 2010 jippi, fyller då 14 år i april alltså tiden går jättefort tycker jag! =)
Hmm, vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu...men fotade lite idag så det blev jättebra med de fina bilder. Skall försöka ladda in till min data, för just nu sitter jag vid familjens bärbara dator...så ORKA ladda bilderna in den här för har ju bara laddat in bara i min data...!
Kameran ska nog följa med mig till den familjen så kan jag fota där medans jag har tråkigt hos de...men vilken tur att det finns några djur där som jag kan kela med och fota på de djuren! =)

Jag säger i allafall igen Gott Nytt År!

Ha det bra / Lisa

Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

gott nytt år! :D

2009-12-31 @ 15:21:09
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0