Åka snart...!

Heej!

Nu sitter jag här och väntar på min faster elr Göran de ska skjutsa mig till Elvira!
Kul kul, tv:n säger att det ska bli fint väder idag okej tänkte jag då ska jag lita på de!
Ska nog kolla på filmen vi hade i alla fall tur med vädret igen hos Elvira hoppas att hon har ej sett filmen!"
Ovan å sitta vid bärbara datorn e van sitta vid vanliga datorn! Aja så är det vet inte vad jag ska skriva mera!
Mamma å pappa de e sommarstugan elr de skulle cykla nåt vid vänern! Äsch vi ska inte prata om de!
Fastern skulle komma typ 10 å hämta mig å åka till KGA!
Syrran Ida har varit på PIP 2 dar sen å vet ni vad hon somnade kl 4 på morgonen men sen fick hon åka till oss DFS å fika med oss o faster å Göran, hon såg väldigt trött ut!
Nej jag ska försöka å skriva hos Elvira om vi har tid med detta bloggen! Måste installera msn på bärbara datorn=)

Jag får säga Ha en bra dag!

Mvh, Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0