Vår på gång...?

Hejsan på er!

Nu är det vår verkar det! Idag var det som vanligt skolan på morgonen men vi slutade kl 1 idag skönt.!
När jag kom hem så packade jag väskan för jag ska till Hudiksvall imorgon bitti! Sen satt jag vid datorn men skrev inget på bloggen men nu gör jag det! Har varit hos morfar idag en liten stund för pappa grejade lite med Mustangen! Så jag kliade och klappade morfars hund som heter Sussie! Men det lät som Sussi men skit samma vet ej vad det stavas med Sussie elr Sussi! Sen är det match här hemma men jag är hemma för orkar ej med matchen! Vet ej vad jag ska säja men jag säjer att jag kanske kommer ej skriva mer i bloggen den här veckan för vi åker upp till Hudiksvall!
Men jag får säja till er!

Ha en bra Valborgsafton!

Mvh Lisa

Kommentarer
Postat av: elviraOlsson

Tja!

Jaaa själv klart kommer jag ha kvar den här bloggen också! Men jag tror att jag ska göra det så får vi se om jag uppdatera mycket i hår bloggen...!

2009-05-02 @ 17:35:41
URL: http://elviraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0