Hejsan!

Hejsan på er!

Idag var det som vanligt i skolan! Igår måndag i min skola var alla lediga för det var studiedag för min skola jag var hemma ett tag sen åkte jag iväg till malin! Var där senare var ja hos frizzan alltså frisören o klippte mig i håret
det belv snelugg och lite av toppen!
Men nu sitter jag här medan mamma i gympa, pappa spelar golf med grannen conny och Ida skulle komma med nya datan men hon har inte kommit än konstigt! men önskar att Ida e hemma nu!!
Vet ej vad ska skriva ¨mer ! Hmm... kanske kommer på nåt!
Kan någon norskhistoria berätta för mig! För vi har ju lektion i skolan om norskhistoria!!!

Mvh Lisa

Kommentarer
Postat av: elin

Hej,okej..men är den här bloggen bara din eller är det också elviras blogg?

2008-09-24 @ 21:09:26
URL: http://hundalskaren.blogg.se/
Postat av: elvira

Är dålig på norskhistorier !

2008-09-26 @ 16:22:21
URL: http://elviraolsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar: ja o elvira delar på ibland!

2008-09-28 @ 16:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0