Packat...!

Halloj...!

Nu är de kväll hos folket, vad ska man göra på en söndag nää de är as tråkigt dag.
Idag har jag packat min väska som ja skall ta me till Örebro under veckan...! =)
Hm...vad ska man göra på elevhemmet, för jag skall inte me innebandy på onsdag. För tänkte vänta tills nya aktivitet boken har kommit fram...så skall ja kika in om de finns nått aktivitet istället för innebandy...!
Jaru vad ska jag göra efter detta bloggen...allt jag har gjort är redan gjort.
Har fått nya KP här veckan men har bara några sidor att läsa klart, sen äre det inget mera som ja skall läsa hmm...! I Örebro har jag inget bok där som ja kan läsa under tiden när jag ligger i sängen, jo jag läser ja ni vet kärringars tidning..nej så säger man inte! Men tidningen heter Allers tror ja men de är lite roligt och kika in hur intressanta är de som är äldre än vad jag är...! :D

Jaa...mera vet jag inte vad jag ska säga, men kommer att ändra designen under veckan eller kanske bara! Ni får vänta med det, om jag har tid med Elvira...! ;)
Vet faktiskt inte vad jag ska ha för design...tips kanske? =)

Kramar Olssorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0