Halloj hemma igen!

Hejsan!

Jag kom hem igår typ halv 11 elr 12 hann ej titta på klockan, var så himla trött så jag hade gått och lagt mig i den sköna sängen men sen kröp syrran Ida hos mig och ville sova i min säng!
Vaknade runt kl 11 typ och ni förstår att jag är inte i skolan idag annars skulle ja inte orka hela dan efter ha kommit till STHLM. Men kmr till elevhemmet ikväll blir skjutsad av min kusses pappa Thomas heter han.

Så jag har verkligen tur bara en dag vaknar jag halv 7 den här veckan och på fredag kvart över 8 skönt! För på fredagar börjar jag kl 10 skönt. Men synd för de andra klass 6 för de börjar ibland kl 8 och 20 över 8. Men sen får de kanske sovmorgon nästa år skönt för er då annars!

Jahapp men jag tackar Elvira Olsson för min blogg och gästbloggar! =) Vilken tur att jag kände dig ända sedan när vi var småa! =)

Allt var toppen i Egypten med Annis o Askur! Har solat mkt och gjort läxorna men är klara med de! Så Elvira hade verkligen rätt att jag blev brunare och ljusare i håret...!

Vette vad jag ska göra nu helgen...kanske va tsm med Elvira om hon e inte upptagen!? =)

Ha en fin dag!

Mvh, Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0