Söndag

Ja idag är det söndag, alltid den tråkigaste dagen i mitt liv. Kanske för er med?
Helgen har varit lugnt för mig. Elvira kom och sov över hos oss från igår till idag de var roligt och va social med henne. Vi satt och snackade skit som vanligt, käkade godis och chips med dipp alltid gott med dipp! ;)
Idag har man hunnit träffa Sixtens bror Nicco, trevligt och träffa han men alltid roligt och se om det finns någon skillnad mellan dem pojkarna. =)
Inte många veckor kvar tills avslutning för skolan, imorgon är det 10 skoldagar kvar! =)

Sen bär det av till Sthlm och stannar där några dagar, sedan upp till Glada Hudik och koppla av med Lizzie och bästa syster med! =)
Imorgon är det klassdag för min klass i skolan, skönt för mig och för oss alla som ska sticka ifrån skolan. Slippa se skolbyggnaden ska försöka njuta av så mycket jag kan innan jag ser skolbyggnaden igen på tisdag! =/

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 11:01:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0