Glada Hudik!

Hejsan på er!

Just nu sitter jag vid datorn då kom jag på varför inte skriva bloggen när jag är vid datorn och inte har något annat att göra förutom bloggen. Passade på blogga lite innan jag bär iväg till Glada Hudik redan imorgon så jag missar skolbio Tusen gånger starkare men de gör inget för min del de finns kanske mer roligare filmer som jag gillar. Maten blev sprödbakad torsk min favoritmat det är så gott med potatis och remouladsås perfekt mat är det, men gillar mest är het råksås det ska vi äta nu i helgen där uppe! =)
Jag har saknat min Lizzie men nu får jag träffa henne undra vad hon kommer göra när jag kommer fram till henne sötnosen! Helgen gäller nog massa pussar och lek med min Lizzie! =)
Sedan påsklovet gäller det Sixten och Biffen för mig och Ida men hon kommer nog arbeta några dagar men jag klarar själv för pojkarna är så snälla vad jag vet!
Bara 2 skolveckor kvar sedan är det min födelsedag och P Å S K L O V för min del. Skönt det ska bli koppla av lite från skolarbete men de blir nog inte så mycket sovmorgon för mig i påsklovet men kanske sena kvällar p.g.a djuren!

Massa med bilder kommer nog under P Å S K L O V E T det ska jag lova för er! =)
För 2 veckor sedan satt jag vid datorn och pratade med Annis vi pratade om att jag kunde fixa en skiva med bara bilder på underbara Lizzie. Det gjorde jag och det var nog ganska många bilder men de var roligt och se skillnaden när hon var valp och sen har hon bara vuxit hela tiden och utvecklas vidare!
Nu kommer jag INTE på mera vad jag ska skriva...får skriva in om jag kommer på något. Undra om det är något bra program ikväll på tv:n? =) Har hängt upp min tvätt klart för idag, men en person har fyllt år idag som har blivit 16 år men tyvärr är inte här på elevhemmet. Hon är hemma och praoar på någon dagis men de lär nog bli ett samtal till henne ikväll och gratulera! =)

Världens bästa syster Ida med Biffen och Sixten! <3

Världens bästa syster Anna med Lizzie! <3

Ni är för bästa systrar jag har! :D

Byeee <3333

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha



Skarsgård är mitt allt.. ;)

du har ju Adam Brody (Seth Cohen) Ä vi överens



kram kram <3

2011-04-09 @ 12:05:18
URL: http://cajzi.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hah.. i know:D men fattar inte vrf jag blev det, hehe:)

2011-04-12 @ 16:01:00
URL: http://mimmpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0