Konstigt väder!

Idag visade solen inte så helt öppet utan tittade fram kort stund sedan försvann den helt åt hållet.

Igår har man firat Ida som har fyllt 22 år sedan skickade vi iväg våran Anna och Lizzie hemåt till husse som väntar på dem. Men på eftermiddagen åkte jag, ida och anna på bilbingo ingen vinst ännu men det kommer...sedan åt vi gooood mat här hemma och även kom linnea hit och käkade. Hade mysdag och tittade snabbt förbi hos kattungarna men de tittade inte fram till oss, så jag och ida ska åka ner idag kanske om vi har lust att kika om kattungarna har lust att kika fram idag! =)
Har bilderna på kattungarna fast på mobilen men ska försöka ta kort med kameran istället, har köpt kamera-stativ är rätt så nöjd med det kostade bara 100 spänn på ULLARED!

Idag på nätet stod det en kvinna försvunnen här i degerfors men vet ännu inte vem kvinnan var, personen är anträffad död! Tragisk allt händer på ett dygn bara..undra hur det gick till?
Denna vecka bär kanskekanske till örebro inte 100 % säker, men annars ska man sitta på hundvakt åt kusinvitamin som är världens bästa kusin som finns!
Skall väl snart sticka till mostern och gå ut med henne, annars har man haft en städ-dag i mitt rum som fasiken rensade all skit. Ska ju flytta snart så det är bäst ha allt klart men garderoben har jag inte rensat eller jo för längesen men allt ska ändå ut så det behövs inte liksom rensa därinne. Utan hyllor och byrå rensade jag för vi ska bara typ bära in i släpkärran för det är samma gata fast längre upp som vi ska flytta dit. =)
Inlägget måste räcka nu den är för lång snart om jag ska bara fortsätta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0